Všeobecné obchodní podmínky platné ke dni 15.3.2024
A) ÚVODNÍ ČÁST
I. Úvod, vymezení základních pojmů.
- Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ nebo „Všeobecné obchodní podmínky“) upravují jednotlivá práva a povinnosti smluvních stran vyplývající ze smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem jako Podnikatelem a Klientem jako Spotřebitelem/Kupujícím, kdy se jedná zejména o Smlouvu o poskytnutí služby RTT (Rapid Transformational Therapy – Rychlá transformační terapie) a Kupní smlouvu o dodání produktu digitálního obsahu nabízeného Podnikatelem (e-book, audionahrávky, on-line kurzy a on-line webináře), když všechny tyto smlouvy jsou shodně uzavírány elektronickými prostředky umožňujícími komunikaci na dálku.
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou dostupné každému Spotřebiteli i podnikateli, který projeví zájem o služby poskytované Podnikatelem, a to na webových stránkách www.janatomeckova.cz.
- Klient odesláním své objednávky, tedy návrhu na uzavření smlouvy, potvrzuje, že se v době před učiněním objednávky – návrhu na uzavření Smlouvy o poskytnutí služby RTT či Smlouvy o dodání produktu digitálního obsahu, případně jakékoliv jiné smlouvy jejímž předmětem je poskytnutí služby nebo dodání produktu Podnikatelem, s obsahem Všeobecných obchodních podmínek seznámil a souhlasí s nimi bez výhrad.
- Vymezení základních pojmů:
a) Webové stránky: Webovými stránkami se pro účely těchto všeobecných obchodních podmínek rozumí Webové stránky janatomeckova.cz;
b) Produkt s digitálním obsahem: Produktem s digitálním obsahem se rozumí produkty v digitální (elektronické) podobě, jako např. e-book, audionahrávky, on-line kurzy a on-line webináře, či jakékoliv jiné produkty v nehmotné elektronické podobě;
c) Poskytovatel/Podnikatel: Je jím Ing. Jana Tomečková, IČ 197 64 464, DIČ CZ644872248, s místem podnikání Pujmanové 1544/36, 140 00, Praha 4, e-mail: info@janatomeckova.cz, jenž je zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Magistrátem města Zlína jako úřadem příslušným dle ust. § 71 odst.2 živnostenského zákona;
d) Klient/Kupující: Klientem či Kupujícím je osoba starší 18 let, která s Podnikatelem uzavře prostřednictvím Webových stránek Smlouvu o poskytnutí služby RTT či Smlouvu o dodání produktu digitálního obsahu. Klientem či Kupujícím může být jak Spotřebitel, tak i podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba.
e) Spotřebitel: Spotřebitelem je fyzická osoba starší 18 let, která poptává služby nebo produkty Podnikatele s digitálním obsahem prostřednictvím Webových stránek, přičemž tak činí mimo výkon své podnikatelské činnosti a poptávané služby či produkty digitálního obsahu s jeho podnikatelskou činností nijak nesouvisí. Uvede-li fyzická osoba poptávající služby nebo produkty Podnikatele do objednávkového formuláře své IČ nebo DIČ, pak bude automaticky považována za Klienta či Kupujícího, který není Spotřebitelem.
f) Smlouva o poskytnutí služby RTT/Smlouva o dodání digitálního obsahu: Jedná se o smlouvy, na jejichž základě Podnikatel poskytuje buď své služby Rapid Transformational Therapy, nebo dodává své produkty digitálního obsahu. Pokud je v dalším textu používán pojem Smlouva, rozumí se tím právě Smlouva o poskytnutí služby RTT nebo Smlouva o dodání produktu digitálního obsahu. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím Webových stránek je popsán níže v těchto VOP. Každá Smlouva je uzavřena v českém jazyce, archivovaná Podnikatelem v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám.
g) Smlouva uzavřená distančním způsobem: Jedná se o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, jimiž se rozumí zejména Webové stránky a e-mail Podnikatele, a která je blíže vymezena ust. § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „OZ“ nebo „občanský zákoník“). Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení, náklady na telefonní poplatky) si hradí každý Klient/Kupující sám, a neliší se od běžné sazby účtované operátorem Klienta/Kupujícího, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky na Webu Klient/Kupující výslovně souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
h) Spotřebitelská smlouva: Jedná se o smlouvou, jenž je uzavřena mezi Podnikatelem a Klientem/Kupujícím vystupujícím v pozici nepodnikatele – Spotřebitele.
i) Závaznost VOP: V závěru objednávkového formuláře dostupného na Webových stránkách dává Klient/Kupující před odesláním své objednávky souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou závazná jak pro Zákazníka/Kupujícího tak i pro Poskytovatele/Podnikatele.
j) Rozhodná právní úprava: Tyto VOP, jakož práva a povinnosti vzešlé z jednotlivě uzavřených Smluv, se řídí platnou právní úpravou ČR, a to zejména občanským zákoníkem. V případech, kdy je Klient/Kupující Spotřebitelem, se na daný smluvní vztah vztahuje také zákon č. 631/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále pouze jako „zákon na ochranu spotřebitele“).
k) Cena služby/kupní cena: Cena služby a kupní cena produktu s digitálním obsahem je vždy uvedena bez DPH. Podnikatel není plátcem DPH.
B) SPECIFICKÁ ČÁST (VYMEZENÍ JEDNOTLIVÝCH SMLUVNÍCH TYPŮ)
I. Smlouva o poskytnutí služby RTT.
- Smlouva o poskytnutí služby Rapid Transfomational Therapy (dále pouze jako „služba RTT“). Na Webových stránkách Podnikatele si Klient vybere požadovanou službu RTT a její rozsah. V případě, že si klient není jistý vhodností jím zvolené služby RTT či jejím rozsahem, případně má k poskytované službě RTT jakékoliv dotazy, může za tímto účelem využít 20-ti minutovou bezplatnou telefonickou konzultaci, jejíž termín si Klient může zarezervovat přímo na webových stránkách Podnikatele, či může kontaktovat Podnikatele písemně na e-mailu: info@janatomeckova.cz.
- Po uskutečnění výběru požadované služby RTT a jejího rozsahu na Webových stránkách Podnikatele je Klient po kliknutí na tlačítko „To chci!“ přesměrován na platební bránu STRIPE, prostřednictvím které uhradí cenu vybrané služby RTT. Zaplacením požadované služby RTT Klient potvrzuje, že je starší 18 let a současně bere na vědomí, že osobám mladším 18 let nejsou služby Podnikatele určeny, přičemž dále potvrzuje, že se seznámil s účelem, rozsahem a cenou nabízené služby a že jeho zdravotní stav umožňuje poskytnutí služby Podnikatelem. Klient je povinen se před zaplacením služby RTT seznámit s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a GDPR, což potvrdí prostřednictvím příslušné ikony, v opačném případě mu zaplacení služby RTT nebude umožněno. Objednáním a zaplacením služby RTT je učiněn vůči Podnikateli závazný návrh na uzavření Smlouvy o poskytnutí služby RTT.
- Uzavření smlouvy. Po úhradě služby RTT Poskytovatel služby zkontaktuje Klienta a na jeho e-mail mu zašle odkaz na rezervační kalendář pro úvodní konzultaci a samotnou terapii. Dále mu v tomtéž e-mailu zašle k vyplnění tzv. vstupní formulář, který obsahuje zejména požadavek na vyplnění osobních údajů Klienta a údajů o jeho zdravotním stavu (v rozsahu jméno, příjmení, kontakt, zaměstnání, rodinný stav, aktuální zdravotní stav vč. medikace, jméno obvodního lékaře, kontakt na osobu blízkou atd.). Uvedený vstupní formulář dále obsahuje bližší informace o poskytované službě a jejím rozsahu, dohodnutý termín úvodní on-line konzultace jakož i termín samotné on-line terapie, konkrétní cenová ujednání a platební podmínky, storno podmínky, a další ujednání a upozornění k poskytované službě. Vstupní formulář v části týkající se zdravotního stavu Klienta je Klient povinen pravdivě a úplně zodpovědět s tím, že takto vyplněný vstupní formulář následně Klient zašle zpět Poskytovateli na jeho email. Doručením vyplněného vstupního formuláře Poskytovateli služby je uzavřena Smlouva o poskytnutí služby RTT o obsahu shodném s údaji dle vstupního formuláře. Klient odpovídá za pravdivost, správnost a úplnost jím sdělených informací o své osobě a svém zdravotním stavu.
- Ukončení procesu smluvní kontraktace. Neodešle-li Klient jím vyplněný vstupní formulář obsahující údaje dle odst.3 tohoto článku na e-mail Podnikatele do 14 dnů ode dne, kdy jej od Podnikatele obdržel na jeho e-mail, pak je proces uzavírání Smlouvy o poskytnutí služby RTT ukončen, a Podnikatel není povinen službu RTT v zarezervovaných termínech poskytnout, nebude-li následně mezi Klientem a Podnikatelem dohodnuto písemně jinak. V případě, že mezi Klientem a Podnikatelem nebude uzavřena Smlouva o poskytnutí služby RTT ve lhůtě uvedené v předchozí větě, vrátí Podnikatel cenu zaplacené služby RTT Klientovi do 14 dní ode ukončení procesu smluvní kontraktace, a to na účet, z něhož byla cena služby RTT uhrazena.
- Cena služby RTT: Ceny služeb RTT jsou odvislé od typu a rozsahu služeb RTT vybraných Klientem, dle konkrétního typu nabízených balíčků služeb RTT. Konkrétní cena služby RTT vybrané Klientem je vždy uvedena na Webových stránkách Podnikatele nebo ve Smlouvě o poskytování RTT.
- Platební podmínky: Služba RTT se hradí přednostně přes platební bránu STRIPE, nebo po individuální dohodě mezi Podnikatelem a Klientem na účet Podnikatele uvedený ve Smlouvě o poskytnutí RTT.
- Poskytnutí služby. Služby RTT jsou poskytovány na základě individuálního ujednání mezi Podnikatelem a Klientem, a to vždy v konkrétně dohodnutých termínech.
- Odstoupení od Smlouvy/Storno podmínky poskytování služeb RTT. Podnikatel má právo odstoupit od Smlouvy v následujících případech (storno podmínky poskytování služeb RTT):
a) cena za zvolený balíček služby RTT není zaplacena v případě bankovního převodu na účet Podnikatele do 24 hodin před započetím úvodní on-line konzultace; nezaplacení ceny zvoleného balíčku služby RTT v plné výši do 24 hodin před úvodní on-line konzultací má za důsledek zrušení této úvodní on-line konzultace, jakož i termínu samotné on-line RTT terapie, byl-li tento termín mezi klientem a Podnikatelem již dohodnut;
b) při zrušení termínu úvodní on-line konzultace méně jak 24 hodin před jejím započetím z důvodů stojících výhradně na straně Klienta bude Podnikatelem Klientovi vráceno pouze 50% ceny uhrazeného balíčku služby RTT s tím, že Klient pozbývá nárok na poskytnutí úvodní on-line konzultace, samotné RTT terapie a dalších s tím spojených služeb;
c) při zrušení termínu RTT terapie (po poskytnutí úvodní on-line konzultace) z důvodů stojících výhradně na straně Klienta nevzniká Klientovi nárok na vrácení žádné části ceny uhrazeného balíčku služby RTT, a to ani její poměrné části s tím, že taktéž pozbývá právo na poskytnutí dalších s RTT terapií spojených služeb;
d) v případě Mindset & Lifestyle Restart a Mindset Transformation služby a rozhodnutí Klienta přerušit proces poskytování služeb RTT v průběhu čerpání jednotlivých služeb RTT, bude Klientovi, při respektování podmínek dle písm. b) a c) tohoto článku, navrácena poměrná část po odečtení plného základního poplatku za RTT terapie, kterých se klient zúčastnil.
e) zjistí-li Podnikatel, že je Klient při úvodní on-line konzultaci či při samotné RTT terapii pod vlivem alkoholu, drog či jiných omamných látek, nebo že klient neuvedl ve vstupním formuláři pravdivě informace o svém zdravotním stavu a užívané medikaci. V těchto případech má Podnikatel právo od Smlouvy odstoupit okamžitě. - Práva a povinnosti smluvních stran. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Klientovi požadovanou službu RTT dle jeho výběru a Klient se zavazuje takto poskytnutou službu Podnikateli uhradit.
- Upozornění. Klient akceptací těchto Všeobecných obchodních podmínek potvrzuje/bere na vědomí, že:
a) služba RTT není vhodná pro osoby s psychickými a psychiatrickými diagnózami jako např. psychotické stavy, schizofrenie, bipolární porucha, epilepsie nebo jiná neurologická onemocnění, které by mohla být ovlivněna hypnózou;
b) služba RTT terapie nenahrazuje konzultaci s lékařem či poradenství/služby psychiatra a zejména nenahrazuje medikaci předepsanou praktickým či odborným lékařem Klientovi;
c) byl informován o detailním průběhu RTT terapie, používaných metodách a že součástí RTT terapie je regrese;
d) pro maximální efekt RTT terapie je jeho povinností poslouchat hypnotickou audionahrávku po dobu 21 dní, neboť poslech této audionahrávky má vliv na celkovou úspěšnost RTT terapie;
e) nesmí být při úvodní on-line konzultaci či on-line terapii pod vlivem alkoholu, drog či jiných omamných látek. V opačném případě má Podnikatel právo na okamžité ukončení poskytovaných služeb, kdy v tomto případě Klient pozbývá právo na vrácení zaplacené ceny služby, a to i její části;
f) má povinnost informovat Podnikatele o všech lécích na předpis, které v době on-line konzultace či terapie užívá;
g) Podnikatel je povinen nahlásit jakýkoliv trestný čin, o němž se při své činnosti dozví a současně je povinen kontaktovat praktického lékaře Klienta v případě zjištění suicidálních tendencí;
h) zbavuje Podnikatele jakékoliv odpovědnosti za veškeré nároky, které by Klient vůči Podnikateli mohl vznést v přímé či nepřímé souvislosti s poskytovanou službou RTT;
i) byl Podnikatelem upozorněn na nutnost mít odpovídající hardwarové a softwarové vybavení, dostatečně silné a stabilní internetové připojení, neboť veškeré služby RTT jsou poskytovány on-line formou (úvodní on-line konzultace i samotná on-line RTT terapie). Podnikatel nenese odpovědnost za nekvalitní hardwarové a softwarové vybavení Klienta, či jeho neodpovídající internetové připojení. V případě, že on-line úvodní konzultaci či on-line terapii nebude možno provést z důvodů stojících na straně Klienta, jde tato skutečnost k tíži Klienta.
II. Smlouva o dodání digitálního obsahu (kupní smlouva).
- Kupující objednává produkty s digitálním obsahem přes Webové stránky Podnikatele skrze automatický objednávkový systém odesláním vyplněného objednávkového formuláře. Na Webových stránkách Podnikatele je uveden podrobný popis nabízených produktů s digitálním obsahem včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co Kupujícímu mohou přinést a v jakém formátu jsou poskytovány, případně, zda jsou pro jejich efektivní používání a absolvování nutné ještě nějaké další podmínky. Je zde i podrobný popis případných bonusů, které mohou být k jednotlivým produktům poskytnuty. Veškeré prezentace uvedené na Webových stránkách podnikatele jsou informativního charakteru. Podnikatel není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů s digitálním obsahem.
- Objednání produktů. Pro objednání produktů s digitálním obsahem přes Webové stránky Podnikatele slouží objednávkový formulář, kde Kupující vyplní své jméno, příjmení nebo firmu, adresu, e-mail, telefonní číslo, podnikatel své IČ a DIČ, vybere označením vybraný produkt nebo produkty a zvolí způsob úhrady kupní ceny. Před odesláním objednávky je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku Kupující odešlete kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“.
- Uzavření kupní smlouvy. Podnikatel potvrdí Kupujícímu obdržení objednávky e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu Kupujícího uvedou v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v e-mailovém potvrzení Podnikatele uvedeno, že objednávku přijímá, zavazuje se Podnikatel informaci o přijetí objednávky zaslat Kupujícímu v následujícím e-mailu. Doručením potvrzení Podnikatele o přijetí objednávky na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena. V pochybnostech může Podnikatel Kupujícího kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se dále Podnikatel vůbec nezabývá.
- Cena produktů s digitálním obsahem. Na Webových stránkách Podnikatele je vždy uvedena aktuálně platná cena jednotlivých produktů s digitálním obsahem. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webových stránkách uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí. Vzhledem k charakteru produktů nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jejich dodáním. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím, než Kupující klikne na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“) je proto již konečnou cenou. Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání objednávky Kupujícím Podnikateli (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webových stránkách Podnikatele (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny atd.) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy, pak Podnikatel není povinen Kupujícímu za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo ze strany Kupujícího k úhradě této zjevně chybné ceny, je Podnikatel oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním objednávky Kupujícím a jejím potvrzením ze strany Podnikatele, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi Kupujícím a Podnikatelem k jiné výslovné dohodě.
- Způsob platby. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby dle výběru Kupujícího:
a) bezhotovostně bankovním převodem na účet Podnikatele (platba trvá většinou 1–2 pracovní dny). Pokyny k platbě obdrží Kupující v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky;
b) bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede ihned);
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti Stripe Inc., 354 Oyster Point Boulevard, San Francisco, California, 94103 (dále pouze jako „STRIPE“), která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadává Kupující pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti STRIPE. Případné další způsoby platby budou uvedeny na Webových stránkách Podnikatele nebo mohou být mezi Podnikatelem a Kupujícím výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých. - Splatnost kupní ceny. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky (tedy od uzavření Kupní smlouvy). Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet Podnikatele. V případě on-line platby kartou nebo rychlým bankovním převodem je kupní cena splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy.
- Dodací podmínky. Není-li mezi Kupujícím a Podnikatelem ujednáno jinak, dodá Podnikatel služby/produkty až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny takto:
a) při koupi e-booku, audionahrávky nebo obdobného produktu bude digitální obsah ve formátu .pdf nebo .mp3 či formátu obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail Kupujícího jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít;
b) při koupi on-line kurzu, workshopu či obdobného produktu bude Kupujícímu po uhrazení kupní ceny vytvořen uživatelský účet na Webových stránkách Podnikatele a budou vygenerovány a na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu Kupujícího. V případě, že je pro všechny přihlášené kurz otevírán ve stejný den, obdrží Kupující po zaplacení přístupové údaje v předem ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude Kupujícímu digitální obsah (on-line kurz, on-line webinář) dodán zpřístupněním členské sekce. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou Kupujícímu jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu uvedeného na „nástěnce“ členské sekce on-line kurzu. - Uživatelský účet. Po zakoupení on-line kurzu, on-line webináře či obdobného produktu obdrží Kupující po úhradě kupní ceny přístupové údaje k přihlášení do jeho uživatelského účtu. Kupující se zavazuje dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich využití třetím osobám. Kupující se rovněž zavazuje udržovat své údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP Kupujícím je Podnikatel oprávněn uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení povinností Kupujícího týkajících se ochrany autorských práv.
- Dodací lhůta. Produkt s digitálním obsahem bude Kupujícímu dodán do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba kupní ceny připsána na bankovní účet Podnikatele. U platby online platební kartou nebo rychlým online převodem bude produkt s digitálním obsahem dodán obratem po provedení platby. Výjimkou je situace, kdy on-line kurz či on-line webinář začíná pro všechny přihlášené účastníky v konkrétní stejný předem avizovaný den. Po dodání produktu je Kupující povinen co nejdříve zkontrolovat funkčnost a dostupnost obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, kontaktovat Podnikatele za účelem nápravy. Kupující bere na vědomí, že digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Kupující k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .doc a .pdf, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení, a hardware musí umožňovat zvukový výstup. Podnikatel neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Kupujícího.
- Upozornění Podnikatele. Produkty s digitálním obsahem jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a praxe Podnikatele. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Kupujícím, jak je v praxi použije a jakou péči a úsilí bude věnovat uvádění těchto informací do praxe. Podnikatel neodpovídá za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů Kupující dosáhne. Produkty nenahrazují osobní konzultaci či konzultaci s lékařem. Podnikatel tímto výslovně Kupujícího upozorňuje, že se nejedná o poskytování zdravotních služeb. Pokud je v popise produktu uvedeno doporučení na předchozí konzultaci s lékařem nebo jiným odborníkem, musí Kupující brát toto doporučení vážně. Produkty s digitálním obsahem nejsou vhodné pro osoby s psychickými a psychiatrickými diagnózami jako např. psychotické stavy, schizofrenie, bipolární poruchy, epilepsie nebo jiné neurologická onemocnění. Produkty Podnikatele nenahrazují konzultaci s lékařem či poradenství/služby psychiatra, a zejména nenahrazují medikaci předepsanou praktickým či odborným lékařem Kupujícímu.
C) SPOLEČNÁ ČÁST
I. Práva z odpovědnosti za vady/Odstoupení od Smlouvy.
- Práva z odpovědnosti za vady služby RTT/produktu s digitálním obsahem. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, a to zejména ust. § 1914 OZ až ust. § 1925 OZ a v případě Smlouvy o dodání produktu s digitálním obsahem také ust. § 2389a OZ až ust. § 2389f OZ, a pro Spotřebitele i ust. § 2389g OZ až 2389s OZ.
Služba/Produkt je vadná/ý, nemá-li vlastnosti stanovené Smlouvou. Klient/Kupující je oprávněn uplatnit právo z odpovědnosti za konkrétní vady u Podnikatele, a to bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit. Nevytkne-li Klient/Kupující Podnikateli vadu včas, pak je Podnikatel oprávněn nároky Klienta/Kupujícího z odpovědnosti za vady zamítnout. Má-li služba/produkt vady, může Klient/Kupující po Podnikateli požadovat (1) bezplatné odstranění vady služby/produktu, pokud to není nepřiměřeně nákladné nebo nemožné (2) přiměřenou slevu z ceny služby/produktu, (3) přičemž není-li možné bezplatné odstranění vady služby/produktu či poskytnutí přiměřené slevy z ceny služby/produktu, pak Klient/Kupující může od Smlouvy odstoupit. Klient/Kupující je povinen Podnikateli bez zbytečného odkladu po oznámení vady dále písemně sdělit, jaké právo z vadného plnění si zvolil při oznámení vady. Klient/Kupující bere na vědomí, že provedenou volbu práva z vadného plnění nemůže bez souhlasu Podnikatele změnit. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu. - Odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem. Klient/Kupující, který uzavřel Smlouvu o poskytování služby RTT či Smlouvu o dodání produktu s digitálním obsahem mimo svoji podnikatelskou činnost jako Spotřebitel, má právo od Smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Klient/Kupující vystupující v pozici Spotřebitele, může pro odstoupení od smlouvy využít formulář, který je uveden na konci těchto Všeobecných obchodních podmínek jako jejich příloha. Odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem je nutno odeslat ve 14-ti denní lhůtě od uzavření Smlouvy na e-mailovou adresu Podnikatele nebo poštou na adresu Podnikatele. Následně bude provedeno vypořádání závazků vzešlých z uzavřené Smlouvy. V případě, kdy Klient/Kupující při uzavření Smlouvy udělí výslovný souhlas s poskytnutím služby/dodáním produktu s digitálním obsahem ve 14-ti denní lhůtě od uzavření Smlouvy, pak v okamžiku, kdy je mu služba RTT poskytnuta či je mu produkt s digitálním obsahem zpřístupněn, mu toto právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží, což Klient/Kupující akceptací těchto Všeobecných obchodních podmínek bere na vědomí.
- Nemožnost odstoupení od Smlouvy. Klient/Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy v případech:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil Klientovi, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od Smlouvy;
- dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil Kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy;
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech. V případě, že by ze strany Klienta/Kupujícího nedošlo k úhradě celé ceny ve lhůtě splatnosti, pak se Smlouva automaticky ruší od samého počátku. V případě, že by Podnikatel před zrušením Smlouvy obdržel částečnou platbu na cenu, zavazuje se tuto částečnou platbu vrátit Klientovi/Kupujícímu do 14 dní od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi Podnikatelem a Klientem/Kupujícím dohodnuto jinak. Klient/Kupující a Podnikatel jsou dále oprávněni od Smlouvy odstoupit v případech uvedených v těchto VOP, Smlouvě nebo stanovených zákonem.
- Podnikatel je oprávněn dále od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností Klienta uvedených v čl. II těchto VOP a dále také v případech nezaplacení sjednané ceny, neoprávněného zásahu do webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od smlouvy je Podnikatel také oprávněn okamžitě zrušit Klientovi přístup do členské sekce.
II. Autorská práva.
- Obsah služby RTT a produkty s digitálním obsahem jsou chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez předchozího výslovného písemného souhlasu Podnikatele dále šířit nebo umožnit jejich užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. Pokud jde o službu RTT (včetně poskytnuté audionahrávky) a produkt s digitálním obsahem, pak k nim Podnikatel poskytuje Kupujícímu licenci k jejich užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou, počínaje jejich zpřístupněním po řádné úhradě ceny. Dojde-li k porušení autorských práv nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení od Smlouvy ruší, není-li mezi Podnikatelem a Kupujícím ujednáno písemně jinak. Licence neopravňuje Klienta/Kupujícího k poskytování služby RTT (včetně audionahrávky) nebo produktu s digitálním obsahem dalším osobám jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely formou výuky/předávání získaných informací a postupů za úplatu dalším osobám. Klient bere na vědomí, že není povoleno pořizovat hlasový ani video záznam z průběhu RTT terapie.
III. Závěrečná ustanovení.
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé Smlouvy o poskytnutí služby RTT či Smlouvy o dodání produktu s digitálním obsahem.
- Obsah těchto Všeobecných obchodních podmínek je Podnikatel oprávněn jednostranně měnit či doplňovat, přičemž však jejich změnou či doplněním nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran vzniklá v době účinnosti předcházejícího znění Všeobecných obchodních podmínek. Smluvní strany jsou oprávněny upravit svá práva a povinnosti ze Smlouvy o poskytnutí služby RTT či Smlouvy o dodání produktu s digitálním obsahem odchylně od obsahu těchto Všeobecných obchodních podmínek, přičemž ujednání Smlouvy se aplikují přednostně před Všeobecnými obchodními podmínkami.
- Smlouva o poskytnutí služby RTT i Smlouva o dodání produktu s digitálním obsahem je uzavírána vždy na dobu určitou, a to do doby splnění povinností Podnikatele a Klienta/Kupujícího vždy ze Smlouvy vyplývající.
- Klient/Kupující i Podnikatel potvrzují, že se v případě vzniku sporu z jednotlivých Smluv pokusí situaci prioritně vyřešit smírnou cestou. V případě vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Klient/Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, e-mail: podatelna@coi.cz Web: www.coi.cz. Objednatel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
- Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Dozor nad dodržováním obecných povinností v oblasti obchodu a služeb provádějí též příslušné živnostenské úřady. Dozor nad dodržováním ochrany osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Rozhodným právem pro všechny otázky související se Smlouvou je výhradně právo České republiky. Všechny spory vznikající ze Smluv uzavřených mezi Podnikatelem a Klientem/Kupujícím nebo v souvislosti s nimi budou rozhodovány s konečnou platností u obecných soudů České republiky.
- Tyto VOP jsou účinné od 15.3.2024.
PŘÍLOHA – VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O POSKYTNUTÍ SLUŽBY:
Odesílatel:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
(případně e-mail, tel. číslo):
Adresát:
Poskytovatel: (jméno a příjmení/obchodní firma)
IČO:
Se sídlem:
Oznámení o odstoupení od smlouvy o poskytnutí služby.
Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal službu spočívající v ……….., číslo objednávky …………, za cenu …..….. Kč. Služba mi bude poskytována ode/poskytnuta dne ………..
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedené služby, a zároveň Vás žádám o poukázání ceny služby ve výši ………. Kč na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
V ………. dne ……….
Jméno a příjmení spotřebitele
(podpis)
Přílohy:
Doklad o koupi
PŘÍLOHA - VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O DODÁNÍ PRODUKTU S DIGITÁLNÍM OBSAHEM:
Odesílatel:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
(případně e-mail, tel. číslo):
Adresát:
Poskytovatel: (jméno a příjmení/obchodní firma)
IČO:
Se sídlem:
Oznámení o odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu
Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal dodání digitálního obsahu ……….., číslo objednávky …………, za cenu …..….. Kč. Digitální obsah mi bude dodán dne ………..
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od smlouvy o dodání digitálního obsahu uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného digitálního obsahu, a zároveň Vás žádám o poukázání ceny ve výši ………. Kč na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
V ………. dne ……….
Jméno a příjmení spotřebitele
(podpis)
Přílohy:
Doklad o koupi